Vi påstår tit at vores instruktører er Danmarks bedste – og det mener vi:-)! De er engagerede, dygtige og fuld af god energi. Her kan du møde Karoline, som har været med i mange år og som fortæller lidt mere om hvorfor, hun er instruktør på Pulsskolen og hvordan det er.

Hvorfor har du valgt at være instruktør på pulsskolen?
Jeg valgte at blive instruktør, da jeg på daværende tidspunkt var idrætsstuderende og jeg ønskede at få noget praksiserfaring. Grunden til at jeg netop faldt over dette sommerskole-tilbud skyldes, at jeg kan genkende Pulsskolens formål og værdier i min egen tankegang. Jeg brænder nemlig for at inspirere børn til at få gode og sjove oplevelser med idrætten, samtidig med at legen er i fokus.

Hvordan er det at være instruktør på Pulsskolen?
At være instruktør på pulsskolen er en fantastisk oplevelse, samtidig med at det er super meningsfuldt. Det skaber så meget glæde for alle, når man underviser børn i idræt og bevægelse. Det er utrolig givende når man ser børnene udvikle sig og når man ved ugens afslutning kan se, at man har vakt en interesse for idræt i nogle børn, som nødvendigvis ikke tidligere har haft interesse for idræt.

Derudover er det en stor fornøjelse at være en del af et så dedikeret instruktørteam, som gør alt for at skabe de bedste minder for børnene. Samtidig med at vi hele tiden hjælper hinanden med at forbedre os selv.

En oplevelse fra Pulsskolen som jeg husker
En god oplevelse som jeg stadig kan huske, var en oplevelse fra da jeg var instruktør for første gang i 2020. Når ugen er slut, slutter man altid af med en pulskamp.

Pulskampen kan nemlig noget helt specielt. Den time hvor pulskampen står på, er fyldt med glæde, grin og godt humør, samtidig så er der så meget samarbejde på holdene, hvilket jeg syntes er en fantastisk egenskab at lære.

Skal du med igen i år?
Ja, det skal jeg. Jeg har lige haft to år i streg, hvor jeg ikke har været med pga barsel. Men nu er jeg klar igen og glæder mig til en sommer fyldt med idræt og bevægelse.