Byer

Find en Pulsskole nær dig

Pulsskolen afholdes over hele landet. Få et overblik over hvilken Pulsskole der ligger nærmest dig.

Pulsskolen i 2024 afvikles i ugerne 27, 28, 30, 31 og 32.

I uge 28 afholder vi Pulscamp, der er en idrætscamp for hele familien. Læs mere om Pulscamp her.

Hillerød

Uge 30: 26. juli – 30. juli
Uge 42: 18. oktober – 20. oktober (Grønnevang Skole)

Kapacitet: 240 deltagere

Hillerødsholmskolen
Hillerødsholmsallé 2, 3400 Hillerød.

Pulsskolen i Hillerød foregår på Hillerødsholmskolen. Pulsskolen Hillerød afvikles i samarbejde med Hillerød Kommune, FIF Hillerød Orientering og Hillerødsholmskolen.

Helsingør

Kapacitet: 160 deltagere

Helsingør hallerne
Gl Hellebækvej 63-65, 3000 Helsingør

Pulsskolen i Helsingør foregår i Helsingør hallerne. Her er skønne faciliteter og dejlige omgivelser. Pulsskolen i Helsingør arrangeres i samarbejde med Helsingør Kommune.

Randers

Arena Randers
Fyensgade 1, 8900 Randers C

Pulsskolen afholdes i de fantastiske rammer hos Arena Randers, hvor der er mulighed for at lave alverdens sjove aktiviteter både inde og ude.

Aalborg

Uge 27: 5. juli – 9. juli og

Kapacitet: 230 deltagere

Nørresundby Idrætscenter
Lerumbakken 11, 9400 Nørresundby

Pulsskolen i Aalborg foregår alle dage på Nørresundby Idrætscenter. Her har vi to store haller og store skønne græsarealer til en masse sjove aktiviteter.

Silkeborg

Kapacitet: 140 deltagere

Silkeborg Gymnasium
Oslovej 10, 8600 Silkeborg

Pulsskolen Silkeborg foregår på Silkeborg Gymnasium, hvor vi mulighed for at benytte gymnasiets lækre faciliteter og områdets smukke udendørsarealer. Pulsskolen Silkeborg arrangeres i samarbejde med Silkeborg Kommune og Silkeborg Gymnasium.

Esbjerg

Veldtofte Idrætspark

Sportsvej 17-19, 6705 Esbjerg

Pulsskolen i Esbjerg afholdes i Veldtofte Idrætspark, hvor vi glæder os til et brag af en idrætsuge. Pulsskolen Esbjerg afholdes i samarbejde med Esbjerg Kommune og Veldtofte Idrætspark.

Roskilde

Himmelev hallen
Herregårdsvej 42, 4000 Roskilde

Pulsskolen i Roskilde foregår i Himmelev hallen og hos Himmelev-Veddelev BK’s udendørsarealer. Her er fantastiske omgivelser og massere af plads. Pulsskolen i Roskilde arrangeres i samarbejde med Himmelev-Veddelev BK og Roskilde Kommune.

Kolding

Pulzion
Peter Tofts Vej 21, 6000 Kolding

Pulsskolen i Kolding foregår i Puzion, hvor vi har dejlige faciliteter og god plads til at lege på. Pulsskolen i Kolding arrangeres i samarbejde med Kolding Kommune og Pulzion.

Struer

Struer Energi Park
Morten Andersens Passage 7, 7600 Struer

Pulsskolen i Struer afholdes i Struer Energi Park, hvor vi har suveræne faciliteter til at lege på.

Pulsskolen i Struer foregår i samarbejde med Struer Kommune og Struer Energi Park.

Viborg

Kapacitet: 180 deltagere

Hald Ege Idrætscenter
Birgittelystvej 2-8, Hald Ege

Pulsskolen Viborg foregår i de gode faciliteter og skønne omgivelser i Hald Ege Idrætscenter. Pulsskolen Viborg arrangeres i samarbejde med Viborg Kommune, der sørger for eftermiddagsboller til alle deltagere.

Pulsskolen i Viborg samarbejder med flere lokale foreninger. Nærmere info følger senere.

Viborg kommune arrangerer bus fra Karup Skole til Pulsskolen hele ugen. Der er afgang fra Karup Skole alle dage kl. 8.15. Hjemtransport: Kl. 15.10 fra Pulsskolen til Karup Skole (mandag til onsdag). Torsdag er der ikke hjemtransport pga. forældreaftenen og fredag kører bussen tilbage kl. 14.15. Det koster 100kr. at køre med bussen hele ugen.

Horsens

Casa Arena Horsens
Langmarksvej 59, 8700 Horsens

Pulsskolen i Horsens foregår i Arena Horsens, hvor vi har fantastiske faciliteter til en sjov og legende uge.

Pulsskolen i Horsens foregår i samarbejde med Horsens Kommune.

Hvidovre

Frydenhøjhallen
Egevolden, 2650 Hvidovre

Pulsskolen i Hvidovre foregår i Frydenhøjhallen og arrangeres i samarbejde med Hvidovre Kommune.

Næstved

Ellebækskolen afd. Kalbyris

Solsikkevej 20, 4700 Næstved

Pulsskolen Næstved afholdes i samarbejde med Næstved Kommune.

Pulsskolen Næstved afholdes på Ellebækskolen afd. Kalbyris. Det er første gang vi kommer til Næstved og vi glæder os meget til at lege med byens børn og unge.

Hillerød

Uge 30: 26. juli – 30. juli
Uge 42: 18. oktober – 20. oktober (Grønnevang Skole)

Kapacitet: 240 deltagere

Hillerødsholmskolen
Hillerødsholmsallé 2, 3400 Hillerød.

Helsingør

Kapacitet: 160 deltagere

Helsingør hallerne
Gl Hellebækvej 63-65, 3000 Helsingør

Randers

Arena Randers
Fyensgade 1, 8900 Randers C

Aalborg

Uge 27: 5. juli – 9. juli og

Kapacitet: 230 deltagere

Nørresundby Idrætscenter
Lerumbakken 11, 9400 Nørresundby

Silkeborg

Kapacitet: 140 deltagere

Silkeborg Gymnasium
Oslovej 10, 8600 Silkeborg

Esbjerg

Kapacitet: 100 deltagere

Lokationen er endnu ukendt. Vi opdaterer så snart den er faldet på plads.

Roskilde

Himmelev hallen
Herregårdsvej 42, 4000 Roskilde

Kolding

Pulzion
Peter Tofts Vej 21, 6000 Kolding

Struer

Struer Energi Park
Morten Andersens Passage 7, 7600 Struer

Horsens

Casa Arena Horsens
Langmarksvej 59, 8700 Horsens

Pulsskolen i Horsens foregår i samarbejde med Horsens Kommune.

Viborg

Kapacitet: 180 deltagere

Hald Ege Idrætscenter
Birgittelystvej 2-8, Hald Ege

Hvidovre

Frydenhøjhallen
Egevolden, 2650 Hvidovre

Næstved

Kapacitet: 100 deltagere

Vi er ved at få de sidste detaljer på plads i forhold til lokationen.

Pulsskolen Næstved afholdes i samarbejde med Næstved Kommune.

Nærmere information omkring lokationen kommer snarest.