Q&A

De oftest stillede spørgsmål

Her kan du få styr på de praktiske oplysninger inden vi går igang. Du er også altid velkommen til at ringe til os.

Hvem, hvad og hvordan?

Find den ønskede Pulsskole HER eller tryk KØB BILLET i øverste højre hjørne.

Udfyld deltagernes oplysninger

Bekræft de indtastede oplysninger, indtast betalingsoplysningerne og godkend billetbetingelserne.

Din tilmelding er gennemført og du modtager en bekræftelsesmail.

Vær opmærksom på, at det er køberens navn og ikke deltagerens navn, der står på billetten. Det er helt som det skal være.

I behøver ikke medbringe billetten på Pulsskolen. Vi har navnene noteret på vores holdlister.

Du kan finde alle vores Pulsskoler HER

Pulsskolerne afvikles i uge 26-32.

Deltagerne skal gå i 0. til 9. klasse (inden sommerferien begynder).

Programmet for ugen tilsendes til dig ca. 1-2 uger før Pulsskolen starter. Her kan du se dit skema samt de praktiske oplysninger, som du har behov for at vide i løbet af ugen.

Nej bestemt ikke! Vi sørger for at alle kan være med – uanset om man har prøvet det før eller ej. Det er glæden og legen det handler om, og det skal både være sjovt for dem som har prøvet idrætten mange gange, og dem som aldrig har. Vores instruktører forbereder sig på at få alle med uanset forudsætninger.

Billet

Prisen varerier en smule afhængig af bl.a. lokationen. Find din prisen for den enkelte skole her.

Billetsalget starter d. 1. februar og slutter når der er fyldt op.

Hvis der er udsolgt på din foretrukne Pulsskole kan du skrive dig på ventelisten ved at sende en mail til: venteliste@pulsskolen.dk med følgende oplysninger:

Navn på deltager, fødselsdato, skole, klasse, evt. ønsker til holdkammerater, mail på kontaktperson, telefonnummer på kontaktperson og antal år på Pulsskolen.

Hvorvidt vi kan optage en given deltager, afhænger af hvorvidt der er plads på det pågældende hold.

I henhold til forbrugeraftaleloven § 18 stk. 2, nr. 12 er køb af billetter ikke omfattet af dansk rets almindelige fortrydelsesret.

Vi ønsker dog at give den bedste oplevelse og derfor kan billetter afbestilles frem til d. 31. maj i det pågældende Pulsskoleår.

Derudover er der mulighed for at tilkøbe en afbestillingsforsikring (i forbindelse med billetkøbet), så I kan få refunderet billetten frem til søndag inden den pågældende Pulsskole starter.

Du kan altid læse de gældende salgsbetingelser HER.

Vores biletudbyder kan desværre kun sætte køberens og ikke deltagerens navn på billetten. Men bare rolig. Alt er som det skal være.

I behøver heller ikke at tage billetten med på Pulsskolen, da vi har navnene noteret på vores holdlister.

Empty section. Edit page to add content here.

Holdinddeling

Vi sammensætter holdene ud fra jeres ønsker og deltagernes alder. Det er altid et stort puslespil, som vi bruger lang tid på, men vi prioriterer det også meget højt.

Sommetider overser vi ønsker, men i så fald ændrer vi, så det lykkes at komme på hold med dem, som man ønsker.

Det kan du tro. I forbindelse med tilmeldingen kan du skrive, hvem du ønsker at komme på hold med. Vi bruger meget tid på at sammensætte holdene, så det lykkes.

Instruktørerne

Vi bruger meget tid på at finde de helt rigtige kandidater til at undervise på Pulsskolen. Langt de fleste studerer idræt på universitet eller læreruddannelsen. I løbet af foråret gennemgår de Pulsskolens instruktørkursus, så de er helt skarpe på Pulsskolens filosofi.

Du er altid velkommen til at søge. Du kan læse mere om at være instruktør på Pulsskolen HER.

Under Pulsskolen

Hvis du har behov for at gå tidligere én eller flere dage eller er forhindret i at deltage, skal du blot give besked til din instruktør eller sende en sms til lederne af den pågældende Pulsskolen. Nummeret til lederne finder du i det program, som du modtager op til Pulsskolen starter.

• Idrætstøj til både inde og ude
  • Solcreme (sørg for at blive smurt ind inden ankomst)
  • Skiftetøj, hvis vejret driller
  • STOR madpakke. Gerne med flere mellemmåltider, da det er en lang dag med meget fysisk aktivitet

Vi sørger for frugt i løbet af dagen, men ellers skal du selv medbringe madpakke. Sørg for en stor madpakke, så den kan holde hele dagen.

Pulsskolen og dens samarbejdspartnere forbeholder sig ret til at anvende fotos med motiver af autentiske eller opstillede situationer med alle deltagere på Pulsskolen i markedsføringsmæssig sammenhæng uden betaling.

Billederne kan efterfølgende findes på vores facebookside.

Efter Pulsskolen

Vi forsøger hurtigst muligt at lægge billeder på vores facebookside.