For hvem

Er Pulsskolen noget for dig?

Du behøver hverken at have prøvet idrætsgrenene eller have hørt om dem før. Det er legen og glæden der er i centrum. Alle kan være med.

På hold med jævnaldrende

Du vil komme på et hold med deltagere på din egen alder. Du møder holdet mandag morgen og følger det resten af ugen. Vi sørger for, at I lynhurtigt lærer hinanden at kende, så det bliver en rigtig sjov uge.

Du kan ønske holdkammerater

Du har også mulighed for at ønske holdkammerater ved tilmeldingen, hvis du kender andre, som også skal deltage på Pulsskolen

Få nye venner og veninder

På Pulsskolen er du sikker på at møde nye venner og veninder. Vi gør meget ud af, at I får det sjovt sammen som hold. Samtidig er idrætten et godt sted at skabe nogle fælles og sjove oplevelser.

Søde og hjælpsomme instruktører

Instruktørerne brænder for at give deres glæde ved deres idræt videre til dig. De vil gøre alt for at skabe en god og sjov oplevelse.