Hvem er med?

Samarbejds-partnere

Vi sætter STOR pris på vores fantastiske samarbejdspartnere. De er med til at sørge for, at vi kan skabe sommerens bedste uge for børn og unge over hele Danmark. Uden dem – ville det ikke være muligt at give børnene de samme oplevelser!

Deichmann Sko

Deichmann Sko støtter børn og unge over hele landet med at deltage på Pulsskolerne.

I samarbejde med Pulsskolens kommunale samarbejdspartnere giver Deichmann Sko mulighed for, at alle børn – uanset økonomiske og sociale baggrunde – kan deltage på Pulsskolen.

Derudover hjælper Deichmann med økonomisk støtte til Pulsskolen, så vi kan fortsætte med at afholde kvalitetssikrede sommerskoler over hele landet.

I forbindelse med afviklingen af Pulsskolerne yder Deichmann Sko en rabat på 20 % til alle deltagere.

SuperBrugsen

SuperBrugsen er Pulsskolens højt værdsatte samarbejdspartner, når både børn og instruktører skal have energi til en hel uge.

SuperBrugsen leverer bl.a. frugt til børnene og mad til instruktørerne så de kan koncentrere sig om at skabe de bedste rammer for alle Pulsskolens deltagere.

Sport 24

Sport 24 sørger for at klæde både deltagere og instruktører godt på til nogle aktive uger.

Dansk Orienteringsforbund

I samarbejde med Dansk Orienterings-Forbund udvikler vi sjove og inspirerende orienteringsoplevelser, så deltagerne på Pulsskolen kan opleve glæden ved at løbe orienteringsløb.

Orienteringsløb er en fantastisk idræt, der foregår i tæt samspil med naturen. Orienteringsløb kræver balance mellem høj puls og mental ro og overblik, når eksempelvis kortet skal aflæses, og der hurtigt skal træffes beslutninger.

Vi arbejder på, at kunne præsentere Orienteringsløb på flest mulige Pulsskoler.

Sports Acrobatik (GymDanmark)

I samarbejde med Sports Acrobatik kommitéen ønsker vi er udbrede kendskabet til Sports Acrobatik, der er en del af GymDanmark.

Sports Acrobatik er både sjovt og udfordrende og med til at skabe stærke fælleskaber. Alle kan være med, da det kræver forskellige styrker, at indgå i de akrobatiske opstillinger.

Rope Skipping (GymDanmark)

Rope skipping er tempofyldt sjipning, der udfordrer både koordination og kondition. Der sjippes med et og flere tove og individuelt og i hold.

På Pulsskolen ønsker vi i – samarbejde med Rope Skipping Komitéen – at vise, hvor sjovt det er at hoppe i sjippetov og at alle kan være med.

Dansk Cricket

I samarbejde med Dansk Cricket ønsker vi at udbrede kendskabet til cricket, som er i gang med en rivende udvikling i Danmark.

Cricket er en af verdens mest populære sportsgrene på verdensplan med ca. 2,5 mia. fans, men mangler stadig at få et reelt gennembrud i Danmark.

Med cricket på Pulsskolen ønsker vi at introducere deltagerne til et sjovt og anderledes spil, som forhåbentligt kan være med til at få deltagernes øjne op for spillet.

I samarbejde med Dansk Cricket udvikler vi specifikke cricketaktiviteter til deltagerne.

Kommunale samarbejdspartnere

Andre samarbejdspartnere