Q&A

De oftest stillede spørgsmål

Se vores svar på de oftest stillede spørgsmål eller kontakt os via kontaktformularen. Du er også altid velkommen til at ringe til os.

Hvornår får man programmet for ugen tilsendt?

Programmet for ugen tilsendes til dig ca. 2 uger før Pulsskolen starter. Her kan du se dit skema samt de praktiske oplysninger, som du har behov for at vide i løbet af ugen.

Hvor gammel skal man være?

Deltagerne skal gå i 0. til 9. klasse (inden sommerferien begynder).

Billetkøberens navn er på billetten og ikke deltagerens?

Vores biletudbyder kan desværre kun sætte køberens og ikke deltagerens navn på billetten. Men bare rolig. Alt er som det skal være 🙂

I behøver heller ikke at tage billetten med på Pulsskolen, da vi har navnene noteret på vores holdlister.

Hvornår kan jeg aflevere og afhente mine børn?

Vi vil være tilstede fra kl. 8.00 alle dagene, hvor vi har opsyn med børnene. Derudover er vi på stedet til kl. 16.00 fra mandag til onsdag, torsdag frem til og med forældreaftenen kl. 16 og indtil fredag kl. 15.00, hvor vi også har opsyn med børnene.

Er det muligt at besøge Pulsskolen?

I er som forældre og pårørende altid velkommen til at besøge Pulsskolen, og se hvad der foregår.

Mandag morgen kl. 9.00 præsenterer vi programmet for ugen, hvor man er velkommen til at lytte med. Torsdag eftermiddag er I meget velkommen til hygge, show og fortælling om ugen der er gået.

Gør det noget at man ikke har prøvet idrætsgrenene før?

Nej bestemt ikke! Vi sørger for at alle kan være med – uanset om man har prøvet det før eller ej. Det er glæden og legen det handler om, og det skal både være sjovt for dem som har prøvet idrætten mange gange, og dem som aldrig har. Vores instruktører forbereder sig på at få alle med uanset forudsætninger.

Hvor meget mad skal man have med?

Mandag til fredag skal du selv have madpakke med, og når man dyrker idræt bliver man ekstra sulten, så den skal ofte være lidt større end normalt. Vi tilbyder frugt i løbet af dagen.