Kom på Pulsskolen i uge 42

Oplev glæden ved idræt ved at tage på Pulsskolen i uge 42.

VARIGHED

3 DAGE

UGE

PRIS

795 DKK

Køb billet

*Hvis Pulsskolen aflyses inden opstart pga. COVID19 refunderes billetten.

Kom og leg med os

Vi glæder os til at skyde efteråret godt i gang med 3 sjove og inspirerende dage, hvor du prøver 8 forskellige idrætsaktiviteter og en masse sjove lege.

Aktiviteterne kan fx være: Pulsbold, Fembold, Battle, Frisbee, Flag football, Orienteringsløb, Fodbold, Håndbold, Crossfit, Dans, Akrobatik, Rope Skipping, Cricket, Softball mm.

Mandag til onsdag

Vi starter mandag morgen, hvor du møder dine holdkammerater og alle instruktørerne. Hernæst prøver du tre idrætsgrene i løbet af dagen. På samme måde prøves tre idrætsgrene i løbet af tirsdagen.

Onsdag prøver du 2 idrætsaktiviteter, inden vi slutter med den traditionsrige Pulskamp.

Vi starter alle dage kl. 9.00, men der er mulighed for at komme fra kl. 8.00, hvor vi åbner hallen.

Vi slutter alle dage kl. 15 med undervisningen, men der er mulighed for at blive til kl. 16

Instruktørerne

Glæd dig til at møde vores engagerede og dedikerede instruktører, der studerer idræt og universitetet eller seminariet.

De er eksperter i at skabe gode oplevelser for alle børn – uanset og du har prøvet det før eller ej.

Hold

Du kommer på hold med andre jævnalderende og har mulighed for at ønske holdkammerater i forbindelse med tilmeldingen.

Pris og tilmelding

Prisen er 795 kr. og inkluderer bl.a. frisk frugt 2 gange dagligt og en Pulsskole T-shirt.
Køb billet

*Hvis Pulsskolen aflyses inden opstart pga. COVID19 refunderes billetten.