Kom på Pulsskolen i Næstved i skolernes sommerferie

Oplev glæden ved idræt ved at tage på Pulsskolen i Næstved, som afholdes for 2. gang.

VARIGHED

5 DAGE

UGE

PRIS

1.495 DKK

For dig der kan lide at bevæge dig

Pulsskolen er for alle som kan lide at bevæge sig. Alle kan være med uanset om man har prøvet idrætsgrenene før eller ej. Det er netop det, der gør Pulsskolen unik. Kernen er legen og glæden ved idræt.

Et trygt miljø

Det skal være en tryg og god oplevelse at være på Pulsskolen. Derfor tilknyttes du og dit hold bl.a. 3 specifikke instruktører, som følger jer hele ugen. Vi har desuden altid frie hænder til at hjælpe, hvis der bliver brug for det i løbet af ugen.

Glæden i centrum

Pulsskolen vision er sprede glæden ved idræt. Idrætsglæde kan forekomme på mange måder gennem bl.a. leg, fællesskab, konkurrence og fordybelse. Vi sørger for en god og inspirerende blanding, der tilpasses dig og dit hold.

Unikke venskaber

Du er på hold med aldersvarende børn og unge og uanset om du kender nogen eller ikke kender nogen på forhånd, ryster vi jer sammen til et særligt Pulsskolefællesskab.

Bliv inspireret

På Pulsskolen ønsker vi at inspirere dig til et sjovt og aktivt liv med idrætten. Derfor prøver du et væld af sjove sportsgrene og aktiviteter, så du kan finde din idrætspassion. Al idræt kan nemlig være sjovt.

Pulsskolen Næstveds samarbejdspartnere

Prøv 9 forskellige sportsgrene

På Pulsskolen Næstved får du mulighed for at prøve alverdens forskellige sjove sportsgrene. Vi udvælger et sjovt og varieret udvalg af kendte og ukendte sportsgrene. Vores vision er at vise, at alle sportsgrene kan være sjove. Det handler om at få dem præsenteret på den rigtige måde. Derfor vælger du ikke hvilke sportsgrene, som du skal prøve, men i stedet sammensætter vi en spændende og legende pakke, der består af 9 sportsgrene.

Sportsgrene kunne fx være: Frisbee, flag football, håndbold, fodbold, dans, gymnastik, battle, orienteringsløb, fembold, cricket, softball, floorball, crossnet, kinball, karate, rope skipping etc.

En af grundene til, at vi sammensætter pakken til dig er, at det er svært at vide, hvorvidt en sportsgren er sjov, hvis man ikke har prøvet den før. I så fald vælger man typisk den kendte. Vi vil derimod gerne hjælpe dig med at finde netop den sportsgren, som du brænder allermest for.

Bliv en del af et hold

Det betyder meget for os, at du føler dig tryg og får en Pulsskolefamilie. Derfor kommer du på hold med jævnaldrende, som du følger igennem hele ugen. Hvis du kender andre der skal deltage, kan du ønske det ved tilmeldingen. Så sætter vi jer på hold sammen. Og ellers skal du bare møde op – vi er eksperter i at skabe nye venskaber.

Du er desuden primært tilknyttet 3 instruktører i løbet af ugen. Det betyder, at du får et tæt forhold til instruktørerne, der kun har én mission. At give dig den bedste uge i sommerferien.

Instruktørerne

Instruktørerne er passionerede og engagerede. Vi udvælger dem specifikt til Pulsskolen, så vi sikrer os, at de er dygtige – og supersøde ☺

De fleste studerer idræt på universitetet eller seminariet og brænder for at undervise.

I løbet af foråret gennemgår de Pulsskolens instruktørkursus, så de er superskarpe.

Fredag

Fredag er lidt anderledes, da der her er mulighed for frit at vælge mellem alle aktiviteterne inden vi slutter med den legendariske Pulskamp, som altid har været en fast tradition på Pulsskolen.

Vi glæder os til at se dig på Pulsskolen Næstved.

Få den bedste uge i sommerferien

På Pulsskolen er du sikker på at møde nye venner. Med den rette tilgang kan idræt være med til at skabe stærke fællesskaber og oplevelser, der giver venner for livet. Vi sikrer, at alle føler sig velkomne, møder nye venner og får succes med idrætten.

Køb Billet