Mikkel Curth

Jeg elsker at dyrke idræt og særligt, når der er en bold indblandet. Igennem 25 år, har Pulsskolen været en fast bestanddel af min sommerferie – først som deltagende elev, senere som instruktør og nu som leder.

Det er et stort privilegium, at få lov at viderebringe min idrætsglæde gennem Pulsskolen og give børn og unge nogle gode oplevelser med idrætten som omdrejningspunkt.

Jeg har tidligere arbejdet som idrætshøjskolelærer og underviser på idrætsstudiet på Aalborg Universitet med speciale i motivation, læring og boldspil. Så idrætten er en essentiel del af min dagligdag.

Jeg glæder mig vildt til næste års Pulsskoler – til at være sammen med alle vores fantastiske instruktører og en masse glade børn og unge. Det kan ikke gå for hurtigt.