Laura

Jeg hedder Laura og er 22 år gammel. Til dagligt læser jeg til lærer på seminariet i Hjørring, med idræt som hovedfag.

Min yndlingsbeskæftigelse er boldspil, så får jeg en bold i hånden, står jeg ikke stille ret længe. Jeg har spillet håndbold siden jeg var helt lille, så glæder mig til undervise børnene på Pulsskolen i streethåndbold og forhåbentlig lære dem et par tricks og måske de også kan lære mig nogle?

Udover håndbold, er jeg overraskende god til badminton, men siger dog aldrig nej til en udfordring.

Nye venskaber opstår ofte gennem idræt, hvilket også er en af grundene til, at jeg elsker idræt. Det sociale, det gode humør og det at få pulsen op er det fedeste! Derfor ser jeg frem til at være en del af et team på Pulsskolen, der skal vise nye idrætsgrene frem for de unge og derved synliggøre andre idrætter end dem, de kender til.