Katrine

Jeg hedder Katrine og er en glad pige fra København. Til daglig studerer jeg idræt på Københavns Universitet og er badmintontræner i min barndomsklub på Frederiksberg. Jeg elsker at dyrke idræt sammen med skønne mennesker, og at møde nye venner og udfordre dem i jonglere – jeg er nemlig overraskende god til at jonglere med tre bolde! Derudover er jeg også en haj til kædefangeleg.

Jeg er vild med at dyrke idræt, fordi jeg elsker at udfordre min krop og lære nye ting sammen med andre – og så bliver jeg altid i mega godt humør når jeg fanger en person i kædefange, løber mange point hjem til mit hold i fembold, eller når mit gør det godt i volleyball

Det jeg nok glæder mig aller mest til ved pulsskolen er at få lov til at dyrke idræt en hel uge med en masse skønne mennesker! Jeg glæder mig til vi ses!