Ida

Hej! Jeg hedder Ida, jeg er 23 år og til daglig læser jeg Engelsk og Nordisk på Aarhus Universitet. Når jeg ikke går i skole og læser til undervisning elsker jeg at være sammen med mine venner og løbe lange ture. Jeg har for nyligt været på udveksling i Chicago, hvor jeg løb på universitetets track-team som langdistanceløber, hvilket var en fed oplevelse, da sport og bevægelse altid har været vigtigt for mig.

Udover løb har jeg har gået til gymnastik så længe jeg kan huske, og undervist som hjælpeinstruktør og instruktør i både spring- og rytmegymnastik. Jeg glæder mig rigtig meget til at danse og give den gas til nogle fede rytmer sammen med børnene på Pulsskolen, og se om jeg kan vække glæden for dans og bevægelse i dem. Derudover er jeg, hvis jeg selv skal sige det, mester i limbo og at gå i bro, så måske nogen tør tage udfordringen op mod mig til sommer?

Jeg glæder mig rigtig meget til sjov, bevægelse og god energi på årets Pulsskole!