Malene

Jeg hedder Malene og er 23 år gammel. Til daglig læser jeg idræt på Århus universitet, hvor jeg elsker at blive udfordret i diverse sportsgrene. I min fritid arbejder jeg bl.a. som svømmehjælper og derudover er jeg gymnastikinstruktør på to børnehold for en masse dejlige unger. Jeg er overraskende god til at spille bordfodbold, så hvis nogle skulle turde udfordre mig er jeg mere end klar!

Jeg glæder mig til at dele min glæde ved idræt med alle børnene på pulsskolen og vise dem at al sport kan være fedt når vi i fællesskab gør det til en leg. Det fedeste ved idræt er, når vi bliver så opslugt af det, at vi glemmer tid og sted og jeg er sikker på, at tiden på pulsskolen nok skal komme til at flyve afsted, med alle de fede aktiviteter vi har planlagt til jer.