Mød teamet bag

Den vigtigste faktor for at Pulsskolen bliver en succes er at vi kan samle en masse passionerede mennesker, som ønsker at skabe den bedste uge for alle vores deltagere. De har alle legen og glæden i centrum og de har alle sammen den energi og faglige baggrund der skal til for motivere og gøre en forskel.

Mød Pulsskolens ledelse

Pulsskolens ledere er alle idrætsuddannede fra universitetet, og har været med til at stifte Pulsskolen, da det hele startede. De er dedikerede og engagerede og dygtige til at sammensætte de rigtige teams.

Mikkel Curth

Karoline Feldfos

Tankerne omkring Pulsskolen

Kanal Roskilde var i løbet af sommeren forbi Pulsskolen, hvor de bl.a. interviewede grundlæggeren af Pulsskolen, Kurt Curth, og den daglige leder, Mikkel Curth, omkring Pulsskolens vision, historie mm.

Mød nogle af vores dygtige instruktører

Et krav for at kunne være instruktør på Pulsskolen er, at man er i stand til at motivere deltagerne og sørge for at alle er med. Derudover skal man brænde for den idræt man underviser i. Og det gør alle vores instruktører. De er dedikerede og passionerede omkring deres idræt, og motiveret for at dele den med jer.