Instruktør

Bliv instruktør på Pulsskolen og få uforglemmelige oplevelser

Vi søger Danmarks bedste instruktører, til at indgå i vores instruktørteam i sommeren 2024.

Vi skal ud og sprede glæden ved idræt i hele landet, så din bopæl er uden betydning. Vi stræber efter at introducere børnene for alverdens idrætsgrene, så dine kendskaber og kundskaber vil  blive sat i spil på forskellig vis.

Vi søger instruktører i hele landet og til alverdens idrætsgrene.

Som instruktør får du bl.a. et super netværk, studierelevant job der pynter på dit CV, mulighed for at afprøve dig selv i praksis, tøjpakke og så deltager du i Pulsskolens instruktørprogram.

Hvad skal du undervise I?

Som instruktør skal du undervise i typisk tre idrætsgrene, samt deltage i planlægningen og afviklingen af fællesaktiviteter.

I din ansøgning bedes du skrive hvilke idrætsgrene, du ønsker at undervise i. Kom også gerne med alternative forslag, hvis de ikke er på følgende liste.

Gode eksempler kunne være: Dans, rope skipping, yoga, boldspil, flag football, frisbee, softball, fembold, kidsvolleyball, pulsgames, kinball, battle, basketball, fodbold, orienteringsløb, akrobatik, cricket, golf, karate, motorik, floorball, streethåndbold, minibordtennis etc.

Løn

Det skal være lysten, der driver værket. Men derfor skal du selvfølgelig også have løn for det.

Lønnen er 3.500kr. + feriepenge (ca. 437kr). Vi sørger desuden for mad i løbet af ugen. Du sørger selv for transport, hvormed der efterfølgende kan opnås kørselsgodtgørelse.

Du møder ind søndag eftermiddag og ugen slutter fredag eftermiddag. Du sover på stedet, hvor vi planlægger, hygger og dyster.

Ansøgning

Send en skriftlig ansøgning til underviser@pulsskolen.dk, hvor du fortæller lidt om dig selv, hvilke uger du ønsker, og hvad du brænder for at undervise børnene i.

Du må hjertelig gerne sende en lille video, hvor du fortæller lidt om dig selv. Det kan evt. sendes via wetransfer, hvis filen er for stor. Det er ikke et must, men vi vil være meget glade for det.

Pulsskolen afvikles i år 2024 i uge 27, 28, 30, 31 og 32. Vi prioriterer instruktører, der kan tage flere uger.

Vi tager løbende imod ansøgninger, så skriv hurtigst muligt til os 🙂

Ansøgningsprocedure

Vi giver besked til dig hurtigst muligt efter vi har modtaget din ansøgning.

I løbet af april og maj afholder vi instruktørmøder i Århus, Odense og København.

Århus: Onsdag d. 17/4 kl. 16.30-20.30.
Odense: Torsdag d. 18/4 kl. 16.30-20.30
København: Torsdag d. 25/4 kl. 16.30-20.30.

Vi glæder os til at høre fra dig!